Teyyare22 3 gündür mide sıkıntısı yaşıyorum sanki yemişim hepsi boğazıma dizilmiş. Nefes alamıyorum midem yukarı çıkıyor sanki ne yapacağım böyle başına gelen varmı. Hiç bir şeyim yoktu 3 gündür başladı midem boğazımda sanki
Sedagoktugg54 Teyyare22 Bende 38 haftalığım 2 gündür sanki tıka basa yemişim de hepsi boğazımda duruyor gibi kusamıyorum da. Bişey de yiyemiyorum ki yediklerim zorluyor desem. Belki bilen biri yardımcı olur
Selcennnn Teyyare22 doğum yaklaştıkça öyle oluyor şuan bende 38 haftalık hamileyim aynı şeyleri yaşıyoruz. İlk hamileliğimde de aynısını yaşadım 1 hafta sonra doğum yaptım
Teyyare22 Sedagoktugg54 Aynı benimde öyle cok kötü bir şey eğilemiyorum bile yukarı geliyor midem resmen sanki boğazımda bisey var Allah yardımcımız olsun 😔
Teyyare22 Selcennnn Benim ilk gebelikte böyle olmamıştı. Çok kötü birseymis. Doğumla beraber geçiyor değil mi
Selcennnn Teyyare22 evet geçiyor acile gitmiştim açılma olmaya başladığı zaman mide bulantısı yapıyor demişlerdi ama artık benim de dayanacak gücüm kalmadı 🥲