39 haftalığım Kızlar kontrolüm vardı bebeğin suyu azalmaya başlamış, kilo almamış, hareketlerinde de azalma olduğu için cuma günü suni sancı ile doğumu başlatacak doktorum. Dünya kadar egzersiz, yürüyüş, hurma , ananas hepsini yaptım kanala girmemiş başı hala çok yukarıda dedi😔 acaba suni sancıyla kanala iner mi? 2 doğum yaptım ama onlarda da bebek kanaldaydı şimdi son dakika sezaryene döner miyim açıkçası korkuyorum 🥲