nisoom01 kızlar selam 5+5 hamileyim bi kaç gündür sadece sabahları bulantım oluyordu dün gece 3 te bulantıyla uyandım baya istifra ettim bu sabahta hiç halim yok yatıyorum sizinde öyle oluyor mu
myangelson nisoom01 ilki 12 de tamamen bitti bulantı ilacını bıraktım bunda 17 haftalık olduk tam gaz devam ilaç içtiğim halde bulantı oluyor. Dün kusacaktim neredeyse kötü oldum çok 🥲
nisoom01 canım bir de bende kustugum zaman böyle o ara ne yediysem ondan tiksiniyorum uzun zaman yiyemiyorum 🥹 hangi ilacı kullandın bana daha ilaç vermedi bidaki kontrolde istiycem fayda etti mi o ilaç