Dün kesili doğum yapmış biri olarak benim kesi atılırken sorun olmadı ama dikiş atılırken biraz sıkıntı yaşadık anlatıp korkutmak istemem, ama inanın bir şekilde geçiyor şuan dikiş yerinde ağrı var oturamıyorum yan şekilde uzanıyorum, büyük tuvalete hala çıkamadım ıkınmayla birlikte dikiş zarar görür düşüncesi var, ama inanın doğum yaptıktan sonra bu sinek ısırığı gibi geliyor illaki de geçicek🥰