Selammkızlae 21 haftalığım ve bugüne kadar sürekli şiddetli olmayan ara ara ama her gün adet sancılarım var geçen ay kontrolde söyledim dr.a cvp dahi vermedi herşey normal dedi ama agrı çeken bir ben miyim kasıklarda değil rahim ve yumırtalıkların olduğu yerde daha önceki sezeryan dikiş yerimde felan acaba sezeryan dan dolayı mı ağrıyo devlete gidiyorum sorularım cvpsız kalıyo kanama vs olmadığı için üstlenmiyorum ama can sıkıyo agrı sonuçta aynı şeyleri yaşayan varsa ltfen yazın 🙄🤔