Buse_yalcin Biz bugün 20+2 olduk oğlumuzla. 24 Şubat doğum tarihimiz. Biraz fazla hareketliyiz. Sizde durumlar ne cinsiyet öğrendiniz mi ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Buse_yalcin 21+5 💙 1 oğlum var 1 oğlum daha olacak inşallah Yorgun geçiyor benim ya. 1.sınıfa başladı oğlum. Zaten ağrılarım da var
mahirsmom Buse_yalcin 22 haftalık olduk biz de hareketliyiz 🤭 her gittiğimizde doğum tarihi geri geliyor en son 12 Şubat gösteriyordu 😇
Buse_yalcin mahirsmom benimde başta 3 marttı bir kere geriledik bakalım bu ayın 24 ünde randevu var değişme olacak mı😅
mahirsmom Buse_yalcin hayırlı zamanda sağlıcakla gelsinler inşallah 🌸 ben de bugün detaylıya girdim orada 20+5 dedi moralim bozuldu normal mi acaba kendi doktorumda hep birkaç gün ileri oluyordu
Anne-bebek1 Buse_yalcin biz de 20+4 olduk zaman geçmiyor sanki zorunlu sezaryen olacağım için günümüz şimdiden belli 15 şubatta doğacak istemesem de kova Burcu erkeği olacak :)
Buse_yalcin Anne-bebek1 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼 bana da zaman geçmiyor gibi geliyor daha yolun yarısı bu🤦🏻♀️
Elfelf475 Buse_yalcin tam tamına bugün 22 haftalık olduk. Yarın detaylı ultrason günümüz. Dün kontrole gittiğimizde 454 gram olmus oğlum 🙃
Buse_yalcin Elfelf475 ooo maşallah. Biz 18. Haftada bakmıştık en son 280 gramdı bakalım bu ay sonu kaç gram çıkacak