Benim bebişim.henuz çok küçük 8+5 teyiz ama insan illaki düşünüyor , buraya girdi çok şükür ama nasıl çıkacak diye 😂 aklıma hep şunu getiriyorum , doğada aslolan vajinal doğum . Bı kedi mesela o bile kendi kendine dogurabiliyorsa ben neden yapmayayım diyorum . Üstelik ebe doktor yardımcılar varken . Şayet durumum müsait değilse vajinal doğuma sezeryanıda çok büyük nimet olarak görüyorum . Kısaca mottom şu “ kedi yapıyorsa ben niye yapmayayım ” 😸