Mervebltrk bizde yeni doğdu 12 eylülde ilk başta normal doğumdu sonra olmadı sabah 7 den akşam 5 e kadar bekledik bebeğim başı çatı kemiğine sıkışmaya başlamış dediler ondan sonra sezeryan oldum doğduğunda baş şekli tuhaftı ondan size de sordum
Sonradan düzeldi ama biraz daha belli