Pembe olan adetten 6 gün önce gebelik testi olduğu için daha koyu turuncu olam adet günü veya gecıkımce yapılması gerekem test o sebeple o daha silik çıkmıs ama biri prodoctor biri predector ikisinin de yanılma payı yok bu çizgilerde cok yeni oldugu için bu şekilde cıkıyor hemen kam testi verin ve takip edin :) degerınız muhtemelen su an düşük çünkü