Busbusxle Bugün Serklaj dikişimi aldırdım nst güzel çıktı keyfi yerindeydi 1 parmak açıklık olduğunu söyledi doktorum bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek aylardır stresini çekiyordum çok şükür sona yaklaştık.
Meryemayazz Busbusxle gözün aydın canım maşallah darısı biz serklajlı annelere olur inşallah 23 haftadayım şükür iyiyiz sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🌸
fztanne1 Busbusxle maşallah inşallah bende 36 ya ulaşırım çok sevindim sizin adınıza 😊 bende serklaj yok ama 26 dan beridir erkend öğün riskim var sancı kasılma vs oluyor 😊 inşallah bende 36 ya gelince böyle bir post açarım 🤩
Busbusxle fztanne1 inşallah bende hep bekledim bu haftaları 22 den beri yatıyordum nasip oldu çok şükür
Busbusxle Kubsss spekulum ağrıttı sadece oda acı değil de baskı ağrı şeklide oldu dikişleri çektiğini falan hissetmedim yoksa haftalardır stres yapıyordum kendime gerçekten o kadar yokmuş çeker çekmez bitti
Kubsss Busbusxle ben de o iplerin kesilmesinden çekilmesinden korkuyorum biraz 37de alınacakmış beni bayıltsın diye dua ediyorum resmen😂 çok teşekkürler inşallah çok güzel olur her şey sizin için🥰
Busbusxle Kubsss sizin için de güzel olur inşallah bende çok korkuyordum o kadar yok gerçekten kendinizi kasmayın rahat olun
Hiranurunannesiii Busbusxle Gözün aydın. 🌸 Bende serklajlıyım ve sabah alıncak dikiş. Doğum nezaman nasıl olcak merakla bekliyprum bende.
Sema_nur60 Hiranurunannesiii aldırdınmı canım dikişi nasılsın iyi misin varmı acılma doğum belirtisi 😁
Sema_nur60 Busbusxle canım naptın Merakla senin doğurdum haberini bekliyorum bende 31+5 az kaldı dikiş aldırmaya Allah’ın izniyle sağlıkla alalım yavrularımızı. Ağrın acın sancın var mı yasakları kaldırdı mı doktor
Busbusxle Sema_nur60 bende gelen giden yok daha 😅Ağrı sancı da yok şuanlık evet bütün yasakları kaldırdı doktor yürüyüş hurma pilates yap dedi yani doğması için bütün tuşlara basıcaz artık
Hiranurunannesiii Sema_nur60 Doğum yaptımmm. Dikiş alındığı gibi baktı doktorum 5-6 cm açılma var dedi. Dikiş tutuyormuş yani. Sabah 10 gibi kendi sancılarımla başladık, 14.30 da doğum yapmıştım. Hızlı ve güzel bir doğum oldu darısı herkese inşallah. 🌸
Sema_nur60 Hiranurunannesiii oyy maşallah Allah’ım bizede hızlısından kolayından doğum nasip etsin inşallah dikiş atıldığında kac cm di senin acılman benim 1.5-2 cm demişti doktorum
Hiranurunannesiii Sema_nur60 Ay inşallah hep içimden geçirdim bütün hamileleri. Benim bu 2.gebeliğim 15.haftada önlem amaçlı oldum serklaj. 24 mm kısalık vardı açılma yoktu. İlk gebeliğimde acil serklaj olmştm ozaman 3 cm açılma vardı. 37+2 de doğurdum onuda sancıyla gittim 5-6 cm açılma vardı yine kolay ve hızlı olmuştu.