YeniAnne55 ben nasıl olsa catlamadım diye aldıgım kremleride sürekli kullanmadım bazen aklıma gelirse sürüyodum🥺 keşke öyle yapmasaymısım ya dün görünce şok oldum eşimde catlak nedir bilmiyo bizi uyandırmaya geldi bakıyım oğlum napıyo dedi göbeğimi açtı aşkım bişey olmuş buralarına dedi bende göremiyorum altları tabi resmini cekti gösterdi bagırarak kalktım yataktan😂🤭 adamada bağrıyorum sanki o catlarmıs gibi nrmalde üstten seversim bugn göbeğimi acıcagın tuttu diye😂😂 askım walla korktum ben bişey oldu diye diyo garibim nerden anlasın bendeki catlak psikolojisini🙈