kızlar ilk gebeliğim Ve daha doğumada var şuan 34 haftalığım Ama çok merak ediyorum ne yapmam gerekiyor Bi fikre ihtiyacım var sürekli aklımda dönüyor Su gelince hemen hastaneye mi gitmeliyim Yoksa Sancım Gelene kadar evdemi geçirmeliyim sancım sıklaştığndamı gidicem Ne yapmalym yani o zaman bilgisi olan Yazabilirmi Gelmiş geçirmiş olan