hsezenysr Kanama yoksa ve adet agrısı gibiyse çok siddetli değilse normal olduğu söyleniliyor 11 haftalıgım arada girip geçiyor benimde doktora o haftalarda sormuştum rahim büyüdüğü için normal demişti