Mrvemr3449 Kızlar bu sabah böyle vajinanın karna doğru olan tarafından bitiş kısımlarında birde belimde ağrıyla uyandım 18. Haftam başına gelen varmı normalde ara sıra olmuştu bu biraz daha sancılı ama
EsK07 Mrvemr3449 Bende aynı şeyleri yaşıyordum enfeksiyon varmış. İlaç kullanıyorum karın ağrım geçti biraz. Doktorum bu haftalarda normal olabildiğini karın büyüdükçe kaşların gerildiğini söyledi. Ama siz yine de kontrole gidin enfeksiyonsa ilaç kullanmanız gerekir
HifaVera Mrvemr3449 Bizde 7 haftalığız bugün biraz temizlik alışveriş yaptım uzun süre ayaktaydım ağır kaldırmadım ama bel ve kasıkta adet olacakmışım gibi bir ağrı var Gidip gelip bakıyorum kan yada lekelenme var mı diye 😣
Satisati Mrvemr3449 kanama ve çok şiddetli ağrı yoksa bu şekilde ağrılar sancılar normal eğer çok siddetliyse bir doktora gidin
Mrvemr3449 Satisati kanamam yok normalde böyle sancim olmazdı dün taziyemiz vardı akşama kadar bayağı bi yoruldum ayakta kaldım git gel falan dün hatta bacaklarım baldirlarim ağrıyordu bugün de sabah ağrıyla uyandım acaba ondanmıdır diye de düşündüm
Mrvemr3449 EsK07 dün taziyemiz vardı çok yoruldum aslında biraz ayakta kaldım gittim geldim falan acaba o yüzden mi böyle oldu diye de düşünüyorum
EsK07 Mrvemr3449 Başınız sağolsun. O da tetiklemiş olabilir. Uzun süreli oturma veya ayakta kalmak geriyor kasları. Ama devam ederse mutlaka görünün doktorunuza
Mrvemr3449 HifaVera ayy Allah korusun Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin sanırım çok yormamamız lazım kendimizi bundan sonra dikkat edelim