GozdeKB Aysenurtkn bende 13 te gittiğimde net birsey söylemedi doktor kıza benziyor gibi dedi daha öğrenemedim cuma günü gitcem inşallah sağlıklı olsunlarda cinsiyet önemli değil 🙏🏻😊
Aysenurtkn GozdeKB aminnn inşallah sağlıkla alalım kucağımıza. Cinsiyet tabi ki önemli değil zaten ilk bebişim olacak o yüzden çok heyecanlıyım biran önce öğrenip alışveriş yapmak istiyorum 🙏🤍
GozdeKB Aysenurtkn alışveriş için acele etme bence canım ufak tefek şeyler alabilirsin ben 6-7 aylıkken almaya başladım benimde 2. Bebeğim olucak inşallah 😊
Aysenurtkn Busakts nasıl anlıyorsunuz ya cokk teşekkür ederim doktor söylediği an buradan yazacam sizede 🙏🐣