Cangul canım inşallah gorur aynı gidiyoruz seninle. Hissettığın birsey varmı🤗 ben kız hissedıyordum cewremdekiler yuzunden erkeğe dondum😄 yarın gittiğinde ikili taramayıda yapacakmısın. Belki kemik kalınlıgından bile bazı doktorlar anlıyormuş. Bende 12 olmadan gitmek istemedim haftaya cumartesı gideyım hem tarama hem belki cinsiywtı yakalarım dedim