Vaveyla Ben 6-7 haftalık hamileyim ve lekelenme geldi beş altı damla kadar şimdi bişey yok gün içinde gelmiş muhtemelen aynı şeyi yaşamış olan var mı ilk hamileliğim.
hazal35 Vaveyla benimde 6 7 arasi olmustu toplasan 5 6 damla acik pembe bida olmadi ama doktorununara yine
Kbrakblt Vaveyla benimde olmuşdu 5 6 haftalık iken korkarak doktora gittim sıkıntı olmadığını söyledi yine tedbir amaçlı progestan yazdı kısa süre sonra bıraktırttı yine. Korkma ama yine doktora git için rahatlasın istersen
Kumru82 Bende 5+5 ilk gebeliğim dün akşam apar topar gittim acile kahve rengi cok acık lekelenmelerim oldu bu haftalarda cok normal dedi dr progestan verdi vajinal uyguluyorum benimki pembe deil ama kahve cok acık