@“Nur67” merhaba ben de polikistik vardı saracoglunu takip ediyirdum onun vesilesi ile adetimin bittiğinin ertesi günu başladım 12-13 gün sabah akşam 1,5 su bardağı su ile açık kahverenkli olan soğanı dörde bölüp 5 dk kaynatıp ilidiktan sonra aç karına içtim ,sabah akşam yapip içtim sonra bıraktım yumurtlamami takip ettim ve bu şekilde aynı ay hamile kaldım , her ay yapılacak bir şey değil ve 6 aya bir oneriliyor , çikolata kisti veya başka hastalıği olanlara önerilmiyor mide rahatsızlığı olanlarida rahatsız edebiliyor ,yine de kendi Dr unuza danisabilirsiniz bana iyi geldi yapan herkese şifa olur inşallah