Normal doğum için bekliyorum. Sancım açıklığım vs hiç bir şey yok. 3 gün önce ebe muayene etti rahim ağzın çok yukarda daha bir haftan var dedi. Bebeğim 3500 kiloyu geçti. Böyle gelmemeye devam ederse çok kilolu diyip sezeryana alırlar diye korkuyorum. Ananas hurma ahududu yaprağı çayı Meryem ana otu ne varsa deniyorum. Egzersiz de yapıyorum bana mısın demiyor. Daha ne kadar bekleyeceğiz 15 ine kadar gelmezse doktor sezeryan dedi. 41.haftayı geçiyor diye. Bu da korkutuyor