Kızlar merhabalar,
Dün doktorum rahim ağzının kısalığı nedeniyle Progestan verip fitil olarak kullanmamı söyledi. Fitil olarak atıyorum. Ancak bir süre sonra fitil erimiş halde çamaşırımda duruyor. Bu durum normal mi vajinama fitili atarken ileri de ittiriyorum aslında. Ama yine bir süre sonra kalıntılar geri geliyor. Ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz. Yoksa normal mi ?