Aslaninannesi_ O bir anlam ifade etmiyor doktoruna bir grafik gidiyor doktor o grafiğe bakıp söyleyecek
Aslaninannesi_ Ben özel takipçiyim cuma vermiştim pazartesi çıkmıştır eğer e nabıza düştüyse beta hcg ve pappa çıkmıştır doktora gidip öğrenebilirsiniz
Shylaa tugce1122 1/250 den yüksek olması gerekiyormuş ppa benim ki yüksek çok şükür doktor ne der tabi bilmiyorum inşallah sağlıkla alırız bebişleri 🤲🏻 kontrole gittiğimde ense kalınlığı falan da güzel demişti
Aslaninannesi_ Shylaa öyle bir şey yok bu değerler çok yüksek yada çok düşük çıkması bir anlam ifade etmiyor . Anlam ifade eden sizin yaşınız kilonuz bebeğin tüm ölçümleri ve sizden alınan kanla birleşip bir grafik oluşturuyor o grafik doktorda oluyor
Balllimmm Shylaa benim sadace 832 yazıyor tehlikeli mi acaba internette baktım ama sonuçlardan hiç bişey anlamadım daha 1 ay var göstermeme