Mrvtrkynr Kızlar hamile olup taşınan var mı ? Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Bi zorluğu oldumu yada tavsiyeniz var mı ?
Ozge1008 Mrvtrkynr ben taşındım 6 aylık falandım. Vallahi çok zor ama yardım eden birileri varsa kolaylaşıyo. Kendime eziyet ettim resmen bir an önce bitsin diye. Sandalye tepelerinden inmedim. Koltukları itip çektim. Cam sildim. Çok şükür bir problem yaşamadım ama 3-4 gün kendime gelemedim. Tek tavsiyem sen bunları yapma canım çok yüklenme kendine yavaş yavaş yap. Allah kolaylık versin😊
Deletedmom197 Mrvtrkynr üç aylıkken taşınmıştık. Zor oluyor tabi. Kendinizi zorlamadan yavas yavas yapın ben öyle yapmıştım. Hergün bi koli yerleştiriyordum🙈
Migrenligebe Mrvtrkynr 32 haftaligim, 33-34. Hafta gibi tasinicam nasipse. Simdiden kullanilmayan esyalar kolilendi, kimse elimi bir seye surdurmuyo. İsteseler de suremem zaten cok agirlastim. Yardim edenin varsa kolay anlayacagin, ama yoksa hic girismemelisin 🤭
CCDGN 3 aylık gebeyim bizde yeni taşındık kimse elini sürdürmüyor birşeye ama ister istemez yoruluyosun bel ağrısı cektim çok ama bi sorun yaşamadım şükür
Gmzekya Mrvtrkynr yani daha bebeğim çok küçükmüş 4 5 aylık olsaydın daha iyi olurdu. Biraz dikkat etmen gereken aylar içindesin canımm. Kararınız kesinse mutlaka yardım al sen hicbisey yapmamaya çalış. Ama aslında biraz daha havaların ısınmasını bekleyip bebeğinin de biraz daha gelişmesini beklemeni öneririm. O zamanda bebek ağırlık yapacak bedenime diye düşünme çünkü bebeğin ağırlığı 7 aylık olunca anlaşılıyor. 7. Aya kadar çok da bir zorluk yaşatmiyor hareketlerini kısıtlamaz daha.
Misskaynak Mrvtrkynr 5,5 aylığım bidahaki ay anneme yakın olmak için taşınıcaz valla herkesi yardım çğırdım :)) allah yardımcımız olsun
tesbihlibebek Eceeee ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar 👍🏻 Ah analar ah elleri ayakları öpülesi analar ♥️
Melikeb19 Mrvtrkynr 34 haftalık hamileyken taşındım herşeyi eşim yaptı sayılır başka kimseyle görüşmüyordum ama ona rağmen yanında durmak bile cok yordu eğer yardımcı olacak birileri varsa problem değil ama teksen cok zor
tesbihlibebek 4 aylığım bu gidişle 2 aya kadar falan bende taşınıcam yardım edeceğine güvendiğin 4-5 kişi varsa sorun olmaz canım ama sen kendine dikkat et
Krasivyy Mrvtrkynr biz geçen hafta taşındık genelde arkadaşlarım eşim falan yaptı herşeyi beni pek yormadılar
Kubraceylan Mrvtrkynr ben hamileyken 5 haftalıkken taşındım elimi birşeye surdurmedi eşim aslında kayinvalidem yaptı ama ister istemez kendi evim olunca öylece bekliyemedim birşeyler yapmıştım
Reyyan1310 Ben 31 haftamda taşındım ve yerleştirmelerimi 32 haftamda eşimle yaptık evi toplarken eşim ve ben ikimiz yaptık eşyaların geldiği gün biraz yardım edildi sonrasını yine biz kendimiz yaptık sadece evi temizlettirdim onun dışında hep ikimiz yaptık Allah yardım ediyor ama zorlandığım zamanlarda çok oldu
mineeeee Mrvtrkynr Çok zor çok bizde taşındık. İnsan kasiliyor resmen.Birde benim doğuma yakin taşındık. hiç yardımcı olanimız olmadı maalesef.Agir kaldırmayın. Eşinizle beraber yapın zorlanacaginiz işleri. Aman dikkat edin iştahsız kalmayın bu arada.Ben baya iştahsız kaldım bu arada 😔