EsoMom_ ben gebelik planlamadan önce dişçiye gidip tüm dişlerine baktırmıştım, kanal ve dolgu yapıldı. Hamileyken riskli deniyor tabiki ama doktor onayıyla yapılıyor diyebiliyorum. Bence doktorunla konuşup geciktirme daha fazla derim bebişin kenikleri bizim kalsiyumlarımızdan oluşuyor. Ne kadar baksan da dişlerde ağrı sızı hissedebiliyormuşsun.. erteleme bence