Bugün cihaza baktık sağlık ocağında biraz yüksek çıkarıyormuş. Yarın doktora gideceğim için stresten mi cihazdan mı neyse yüksek çıkmaya başladı anlamadım. Bi kaç kez 140 üstünü gördüm acaba sorun olur mu ama haftaya başlayacaktım ölçüme bu hafta başladım neler yükseltiyor benim vücudumda diye o aralar yükseldi. İnşallah insüline başlamaz 🥺