Kızlar selam, ben bugün kontrole gittim 1462 gram çıktı ilk beneğimde öyle uzun kiloluydu yani hatırladığım 32 hafta 2100dü 4 kg doğdu zaten ama o zaman türkiyedeydim kontrol haftasından yüksel işte şu kadarlık görünüyor filan diyordu şuna fransadayım ve çok ileri düzeyde değil Fransızcam neyse doktor bebeğin kilosuna işte çok fazla şekerli çikolatalı tatlı şeyler tüketme dedi onun dışında herşeu yolunda dedi anladığım bu. Peki bu haftalarda benim gibi olan var mı 3 yıl geçti aradan unutmuşum herşeui 😀