myangelson aleynayavz iyi de gaz çıkartmak yeterli ki çok saçma. Gaz çıkışı varsa zaten bağırsaklarda sıkıntı yoktur diyorlar
aleynayavz myangelson hastanedeki diğer doktorlar taburcu ediyor benim doktor etmiyor valla anlamadım bende
HmerveK aleynayavz Gaz çıkışı var ise çıkarması lazım. 4. Günümde lavaboya çıktım. Su, kayısı hoşafı ve en önemlisi yürümek iyi geliyor.
ZeynepDuru17 aleynayavz çörek otu yut ben onunla yaptım normal.hayatta bende sizin gibiyim olmadı onu yuttum sabaha çıktı 🙄😅
_Prensesveprensannesi_ aleynayavz canım bende gaz sorunu yaşadım kuru siyah erik kaynatti hoşaf yaptı teyzem getirdi hem gaz sancısı olmuyor onu içince hemde çok çabuk gaz çıkarıyorsun ben onun sayesind rahatladim büyük WC de buğun çıktım daha bende 7 Ekim’de doğum yaptım
surprizbebe aleynayavz offf. Neyse kurtuldun hadi. Ama devam ederse duphalac al biraz pahalı ama bitkisel çok işe yarıyor
ZeynepDuru17 aleynayavz yaptiydaniz iyi ozaman geçmiş olsun sağlıkla sıhhatle büyütmek nasip etsin rabbim gözünüz aydın bu arada
Filiz-02 aleynayavz canım söyle şurup versinler ben 22 sinde oldum hem gaza hem tuvalete çıkamadım aynı gün ilaç verdiler çıktım sonra düzeldim