Sabah doguma gircem ama ben cok korkuyorum
Evde bi 14 yasında bide 18 aylık bebegimi bırakcam
En cok bebegim için üzülüyorum ve korkuyorum bise yakın zamanda dogum yaptığım için korkuların bundan dolayı taze olması da var tabi
Spinal olacakmıs genel isticem ne derler bilmiyoeum
Ama ben kendimi bi garip hissediyorum 3 bebegimi dogurup eve donmek sanki doguramıxakmısım evime gelemicekmişim gibi gibi allah korusun biron duygularım var nolur duanızda banada yer verin adım ceren sagsalim evlatlaeıma evime kavuşayım