Kaderbala sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 😂🙈🙏🏻 Devlet hastaneleri öyle canım ne derse desinler ben ilk randevumda kese oluşmuş bebek canlanmamış dedi 2 hafta sonra gel dedi gönderdi 😂😂 sonra iki hafta sonra özele başladım hayla devam ediyorum devletteki doktorumu da başkasıyla değiştirdim 20 haftaya giricem fakat devlette bir tane bile usg görüntüm yok 😌