Sinemokl Öncelikle merhaba hanımlar benim 3. Sezeryanım olacak ve şuan 36+4 haftalığız yarın konturolüm var 38 haftalıkken mı alınır bebek yoksa daha erken mi 3. Sezeryan olduğu için bilemedim size sormak istedim☺️🙏🏻
Sekerkutusu Sinemokl gelişimi iyiyse 38 de alıyor doktor. Ama her doktor aynı değil bazı doktorlar 39’da alıyor. Ama çoğu 38. Aslında üçüncü sezeryan sizin daha iyi bilirsiniz.