baby24 canım hiç sıkıntı yapma zaten seni ameliyata aldıkları zaman iğne yapıyolar ve hemen ayaklarına sıcaklık iniyor. Dedikleri gibi çekiştirmeleri hissediyorsun ama hiç acı yok. İstersen sakinleştirici iste ben öyle yaptım. Ne zaman bitti anlamıyorsun bile mi anda bitti benimki odada buldum kendimi. Dün ameliyat oldum bugün kendi başıma tuvalete gidiyorum bebeği uyutuyorum. Çok zor bir ameliyat değil