Rabiamina olabilir her vücut farklı tabiki de herkeste hisler aynı olmuyor bende tekmeler hissediyorum baya sık ama hiç ağrılı şekilde olmadı henüz bakalım belki de sizin bebek daha büyüktür bende hissederim önümüzdeki haftalarda ya da bilmiyorum artık normal bir durumdur ama bence yine de sorun aklınızda kalmasın