Gulsah2310 Gulsah2310 sonsuzmasalim 13 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu için doktorum Aksef adında antibiyotik verdi bugün 3. Günüm antibiyotiğin tuvalete gittiğimde hafif yeşil 2 büyük parça akıntım oldu hiç olmazdı böyle normal midir korkuyorum
Gulsah2310 Krispiim16 13 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu için doktorum Aksef adında antibiyotik verdi bugün 3. Günüm antibiyotiğin tuvalete gittiğimde hafif yeşil 2 büyük parça akıntım oldu hiç olmazdı böyle normal midir korkuyorum
Krispiim16 Gulsah2310 bu konuda pek bi bilgi sahibi değilim ama yeşil akıntı idrar enfeksiyonuna neden olduğunu biliyorum ilaç işe yarıyor demekki
sonsuzmasalim Gulsah2310 enfeksiyondan kaynaklidir diye düsünüyorum kan olmadigi sürece endiselenmene gerek yok🤔
Irmakelizim06 Gulsah2310 sümüksü yapıda olabilir normal rengi kahverengi pembe kırmızı olmadıkça korkma bence
Kumru82 Gulsah2310 Muhtelemelen enfeksiyon canım ilacın etkisidir demek temizleniyor doktoruna sorarsın yinede