Merhaba sevgili gebe annelerim sizlere bı sorum olacaktı benim 2ci gebeliğim diğer gebeligimde de kızım hareketsizdi falan ama bu gebeliğim de öyle 22 haftalık gebeyim hareketli bı bebek değil neden olur bu normal midir ara ara hissediyorum ama çok böyle hissettiğim olmuyor çikolata vs yiyip yatıyorum korkmam gereken bı durum varmıdır acaba ?