11Mavi11 Kızlar tüp bebek ile ikizlere hamileyim 10+3 haftalık. Aşırı derece kusma ve bulantım var. Kusma olunca ikisi de kız olur diyorlar doğruluk payı nedir ?
Kir_papatyasiii 11Mavi11 doğru değil canım bende ikiz oğluşlarıma hamileyim benim 18 haftaya kadar bulantım oldu çok şükür şuan herşey yolunda 🤲