Bebegimmmm Kizlar merhaba araniza yeni katıldım 4 hafta 2 günlük hamileyim daha çok yeniyimm yani inşallah bebislerimizi sağlıkla kucagimiza aliriz😇😇
husniyealtun Bebegimmmm Rabbim mübarek etsin. Sağlıkla eksiksiz amansız büyüsün bedeninde ve sağlikla gelsin dünyaya insaAllah evladin. 😊😊😊
Deniz25 Bebegimmmm hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏼 Kaç haftalık değeri kaç çıktı. Bende bugün öğrendim gebeliğimi 😊 değerim sanki düşük gibi.
Bebegimmmm Deniz25 tşk ederim canım senin bebisin de hayırlı olsun adetime 5 gun varken 31.6 çıktı 3 gün varken de 86 çıktı cnm senin değerler kacti
Deniz25 Bebegimmmm ben tüp bebek tedavisi gördüm dün transferin 12. Günüydü ve adetime üç gün vardı 80 çıktı ama sanki doktora bu değer düşük gibi geldi. Benide tedirgin etti. Yarın tekrar yapcam