Bana da küçük demislerdi hamileliğim zehir olmuştu birde önceki evladım getetik rahatsızlığı vardı aminiyo sentez nipt hiç birini yaptırmadım nasılsa aldirmicam diye .kızım sağlıklı doğdu burnu da gayet güzel sadece küçük benim gibi 1bucuk aylık .dicem oki kendini sitrse sokma güzel anne hamileliğinin tadını çıkar bende dahil çok var doktorlRin burun yapısı küçük deyip sağlıklı olan birçok örnek Allah’a bol bol dua et(el musavvir zikrinini sürekli çektim elimi sıvazlayarak) nacizhane ☺️🤲rabbim sağlık la kucağına almayı nasip etsin