Beni de şuan hastaneden bekliyorlardır ama gitmedim 😅😅
Nes7616 niye 😀
Tutaste_ daha dün doğurdum 24 saat olmadı 2 gün kalacak gibi görünüyorum
Tugcecimbisn Allah yardım etsin inşallah hemen kalkarsın ayaga bende tabı 😀
Tutaste_ inşallah canım dua edeyim sana 🥰
Tutaste_ naptin canım hastanedmsn
Tutaste_ çünkü 38+5 erken hiç gelesi yok bebeğin erkenden aldırmak istemedim 🤣
Aeell yarın sabah gıdıcem 😀
Tutaste_ son 2 bizimdee😍😍