Nurbozdag08 hastahane çıkışı 2 tane koy ne olur ne olmaz yedeği olsun hastane seti içinde penye battaniye oluyor ya onu mutlaka koy bir de kalın peluş battaniye de koyabilirsin çıkışta mutlaka lazım olur bebek bezi en az 20 tane olsun illa bir gece kalınır ve bez çabuk bitiyor bebeğe çorap da koy yenidoğan üşür üstelik kış bebeği olacak.
Kendine hasta bezi en az 5 tane koy kalın çorap koy doğumdan çıkışta ayağın üşür emin ol. Pijama takımı olsun gecelikte olsun ayrıca üstüne hırka al hastahanede giyersin