Nazsuuu Eşim kerem ve eren istiyor bazende oğuz diyor bende Eymen diyorum ama kuzenimin cocugunun ismiydi akrep sokup ölmüştü 2 yaşındaydı ama o Mardin’de biz Ankara’da yaşıyoruz herkes koyma diyor üzülür diyo :(
BerivanLina Nazsuuu Oglumun adi Eymen ruyamda gorup koymustum . Kiyamam kuzuya ya 2 yasinda bebegi nasl krep sokmus Allah ailesine sabir versin. Annesinden izin al koymak istedigini soyle izin verirse yani mutlu olacagini dile getirirse koy bence. Ama iki isim olsun bence Eymen Asaf cok guzel ☺️💗
rosatue Nazsuuu araya hassas içerik atmışsınız bir hüzün çöktü. Allah sabır versin inşallah 😭 yazdığınız isimlerin hepsi çok güzel. Eren ve Çınar’ı beğendim en çok.
Nazsuuu BerivanLina işte benim bir samimiyetm yok kadinla eşiyle var ama hiç görüşmeyz nadiren görüyoruz birbirimizi burda da abileri fln yaşıyor kuzenim yengesi oluyor ztn bilmiyorum
Nazsuuu rosatue ay üzmek için yazmadım yani eşim bu yüzden dolayı istemiyor Eymen ismini mekanı cennet olsun inşallah 🥀
Edsn Nazsuuu Kerem eski bir iaim değil ki gayet güncelliğini her dönemde koruyan söylenişi güzel bir isim
Minnaksever Nazsuuu ben olsam Eymen koymam kesinlikle.annesi üzülebilir uzulmese bile o bebeği bilenlerin aklına oglunuzu gördükçe o gelir.
bahocum Nazsuuu ben olsam kesinlikle eymen koymam ailesinin kulağına gider elbet akrabasınız sonuçta aile için çok yaralayıcı olur