Elift canım benımde 35 haftada bebegım kanala yerleşmişti. Suan 38+0 olduk sancı yapıyo ara ara batmalar oluyo ama hala gelmedı bana da doktorum suyun gelebılır yorma kendını demıstı. Onlar gelcegı zamanı doktordan daha ıyı bılıyolar ☺️ Benım sancımda çıkıyodu o haftada hatta. Ama hala ne gelen var ne gıden 😂