Gncys Ben çatlatma iğnesiyle hamile kalmayı bekleyenlerdenim ve çatlatma iğnesinden sonra ki 12. Günümdeyim şuan kasıklarımda batmalar oluyor otururken kalkarken falan sizce hamilelik belirtilerimi ? Beyaz bir akıntım var birde
semazkcblc Gncys çatlatma iğnesini bilmiyorum canım ama bende hamile olduğumu öğrenmeden önce aşırı mide bulantım vardı ve kasığımda batmalar oluyodu. Böyle içerden bişey çindikliyomuş gibiydi.Hatta sol kasığımda dokunduğumda sertlik hissediyodum
Keremeral Gncys ben çatlatma iğnesi olmadım yumurtlama günümden sonra 9. Günüm 2-3 gündür bende de beyaz akıntı var yumurtlama günümden beri sürekli akıntım var normalde kuru olurdum adet günüme kadar inşallah vardır bebiş sizde başka belirti var mı?
Gncys Keremeral bugün gebelik olduğunu öğrendim çok şükür ama çok daha yenii beta hcg 19.88 çıktı darısı sizin başınıza inşallah@Gncys#3392445
Gkhnm97 Gncys Allah sag salim kucagina almayi nasip etsin canm😍 akintin beyaz ve kremsi bir yapisimi vardi canm bnmde var suan akintimda ama tabi umitlenmekte istemiyorm😔
Yes Merhabalar, hayırlı evlat olsun inşallah. Gözünüz aydın. Ben size bişey soracağım akıntınız normalden fazla ve kıvamlı beyaz mıydı ? Ya benim de regl me 1 hafta kaldı ama delirtecek beni akıntı. Normal de olmayacak şekilde olunca sizi de bulmuşken taze taze sorayım dedim :)
Gncys Yes amin inşallah 🤲🏻☺️ Akıntım sulu değildi afedersim ama sümük gibi 🤪🤣 değişik ve yoğun zaten kendini belli ediyor ilk defa oldu bende
Ggggggggggg Aynı durumları bende yaşıyorum şuan hem akıntı hem yoğun beyaz akıntı, ama kaç aydır hep batma oluyo psikolojik diyorum, bu seferki değişik gibi geliyo ama yine de psikolojik olabileceğini düşünüp ümitlenmemeye çalışıyorum. Adetinize kaç gün kala öğrendiniz bebişi. Umarım sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder Allahım
Gncys Ggggggggggg ben düzensiz adet olduğun için kestiremiyorum malesef . Rabbim sizlere de nasip eder inşallahhh 🤲🏻
Keremeral Bende dünden beri sol kasığıma vuran sancı bacağımada vurmaya başladı ve bu sabah test yaptım çok silik ikinci çizgiyi gördüm adetime 2 gün var yarın sabah tekrar yapıcam yine silik çıkarsa kan testi yaptırıcam hemen
Ggggggggggg Keremeral çok sevindim ya, silikte olsa ikinci çizgiler genelde yanıltmıyor umarım hamilesindie Canım, darısı başıma ♥️
Gncys Gkhnm97 allah razı olsun amin inşallah canım 🙏🏻 İnşallah hamilesindie rabbim sizlere de nasip eder inşallah 🤲🏻♥️