Kızlar 2 prilam içip yatalı 1-1,5 saat oluyor ama çıkardım yine herşeyi şimdi yeniden prilam içmelimiyim geçende böyle olmuştu sabah çok kötü uyanmıştım galiba ilaçta çıkmıştı ama 1 saat oldu şimdi içelide hala midemde durmuyodur ilaç herhalde yine içersem bu seferde fazla ilaç içmiş olmak istemiyorum napayım