Siyahzadee geçen yıl aralık ayinin sonunda doğum yaptım ilk 1-2 ay yenidoğan giydirdim 3.ayindan sonra 3-6 a geçtik o zaman bile büyük gelen takımları vardı evet çabuk büyüyorlar ama ilk zamanlar yenidoğan 0-1 0-3 ay daha çok iş görüyor bende çok almamıştım doğumdan sonra ekstra alışveriş yapmak zorunda kalmıştım ☺️