Periiiii_06 Regl olmuşum gibi bir ağrı ve büyük tuvaletim varmış hissim var ama tuvalete çıkamıyorum da 38+1 im. Napıcam şuan ilk gebeliğim yardım edin korkuyorum
yagmurus Periiiii_06 sancınızı takip edin düzenli mi değil mi bir duşa girin eğer sancı geçmiyorsa doğum sancısıdır
BerivanLina Periiiii_06 korkma cnm bnm sancini takip et kac dakkada bir dayanilmaz oluyor bire biraz uzan bak bi dinlenince gececek mi yoksa uzaninca daha da mi dayanilmaz bi hal alcak
Baharaseldualina Periiiii_06 eğer sancimiz düzenli aralıklarla 5 dakikada bi geliyorsa evet dogum sancısı ama sabit bi şekilde bitmeyen bi sanci ise düzensiz se yalancı sanci bencede çünkü bu aralar çok sancim oluyor ama dogum sancısı düzenli olduğu için ayırt edilebiliyor
Esonuzzz Periiiii_06 benimde yürürken çok fazla ağrım oluyor alt bölge de oturup dinlenince gidiyor başka belirti yok daha 38+4 🙂↔️
Kelebegimmm bende 38+2 yim bir kac gundur yasiyorum bunu ama baska bie belirti yok.benim 2ci hamileligim.ilki 40 haftalikken olmusdu doktor bu sefer 38de olur dedi ama 40a dogru gidiyoruz yine)
Periiiii_06 Baharaseldualina sürekli sancım var adet olmadan 2-3 gün önce bir sızı olur ya o şekilde şiddetli değil
Kelebegimmm BerivanLina ay neden oyle dedin ki simdi😫yalan olmasin 2-3 haftadir esimi tetikte tutuyorum bu gun dogurucam diye🤣simdide her oturub kalktigimda sesimk cikarinca gidellimmi diyor😂hem dogumdan korkup hemde deliler gibi sag saglim kavusmak istiyorum Allahin izni ile🥹
BerivanLina Kelebegimmm ilki 40 ta geldi bnm ikinci 40+3 te ondn oyle dedim 😂 bide bence stres cok etkiliyor bende mesela hergun bgn dogurcm derddim sanci gelmezdi gelsede devami gelmezdi o yzdn akisina birakmaliyiz bence ☺️🤲
Baharaseldualina Periiiii_06 surekliyse yalancı dogum sancısı onu bende çekiyorum Allah yardımcımız.olsun bu kadar acı çekiyoruz kocalarimizin umrunda değil belki ne hissettiğimiz bende yarın Allah tan bi mani çıkmazsa bebeğimi kucağıma alcam sağlıkla inş banada dualarınızda yer verirseniz çok mutlu olurum 🩷
Tutaste_ Periiiii_06 bende boyleyim lavobo ihtiyacım var gibi ama gidiyorum ortada bişey yok 😀😀 benimde ilk dayanılmaz bir ağrı olmadıkça doktora sormadım 38+2 deyiö