Kızlar bana zaman geçmiyor.Ağırlaştım çabuk yoruluyorum.Ama erkenden uyanıyorum.Uykuyu çok severdim şimdi kendi kendime kalkıyorum.Bi taraftan az kaldı hazır değilim diyorum bi taraftan daha çok var bu zaman nasıl geçicek diyorum.Sizde durumlar nasıl