Esrakzly Kizlar mart nisan gibi doğumum olacak K.maras afsinde oturuyorum ve cok soğuk olur o aylar hastanede ne giyebilirim v yaka falan istemiyorum erkek hemşireler oluyor önerebileceğiniz sayfa varmi
Emel0108 Esrakzly bende ocakta İstanbulda doğum yapicam tam olarak bende teseture uygun biseyler bakiyorum şuracikta bekliyeyim. ☺️
rumisam Esrakzly maro markasının pijamaları çok güzel tesettür içinde uygun bence maalesef biraz pahalı
Esrakzly rumisam bin tl bence cok fazla tabi maddi durumun iyiyse tamam alınır ama bebek olacak kusarmi ne bileyim kan gelirmi 2 tane bırakmayı düşünüyorum evde de uygun fiyatlı pijamalarını büyük bedenini alacağım mecbur
rumisam Esrakzly pijamaevi ve moonhomewear diye iki yer daha var fiyatlar idare eder gömlek yaka modeller emzirirken daha kullanışlı ve onleride öyle abes bı açıklıkta değil büyük beden yerine güzel bir sabahlık alip içinde ne olursa olsun üstüne giyebilirsiniz tesettür içinde iyi olur gibi