Glsmrt gidebilirsin canım usg bebeğe ve sana zararı yoktur bunu uzman doktorlar açıkladı tabi zararı yok diye de sürekli girmeye kalkma da 😂 malum annelik sürekli görmek istiyoruz 😂 19+4 üm ve hem özele hem devlete gidiyorum özeldeki 1 ayda çağırıyor devlet 3 bazen 2 haftada çağırıyor mesela yarın kontrolüm var devlette Cuma da özelde 😂