Poncikler Kızlar yarın 26 haftalık oluyoruz rabbimin izni ile cinsiyetimiz kız ve iki bı türlü isim bulamıyorum ve çok canım sıkılıyor ben benan olsun diyorum ama anlamını bilmiyorum ve benan isminin yanına hangi isim imuar lütfen fikir verin
Poncikler Nazemm Maşallah adıyla yaşasınlar inşallah benimde iki kızım var bu üçüncü ve degisikli anlamı güzel olsun istiyorum diğerleri de iki isimli kaynana ve annemin ismi yanlarına ben koydum şimdi bunu da kendim koymak istiyorum
minisinannesiiiii Nazemm nazenin ismi harika ama çok naif çok narin diye istemedim ben de biraz daha dişli bir kız olsun yavrum naif olmak pek para etmiyor bu devirde.Nasıl çocugunuz isminin özelliklerini taşıyor mu merak ettim:)
Nazemm minisinannesiiiii evet sürekli diyorum isminin hakkını veriyorsun ama yine de çok beğendiğim bir isim
Poncikler Nazemm evet üçüncü Rabbim eli ayağı düzgün sağlıklı evlatlar nasip etsin hepmize benim büyük kızım 6bck yaşında ve tüp bebekle üçüz oldu ikisini kuvezdeyden kaybettik ve çok şükür kızım hayatta erken doğum oldu ve şuan gelişim geriliği var fizik bireysel ders alıyor hep bide oğlun olsun dediler ama ben hep hayırlısı neyse o olsun sağlıklı olsun yeter dedim çünkü gözüm çok korktu ve korkuyor
Poncikler Buglem_38 ben kız ismi diye biliyorum diğer isimlerden çok var başkada hoşuma giden bulamadim bakıyorum