Werwik
İlk doğumun 4 saat içinde oldu ( sancılar aralıksızdı beni zorladı)
İkinci 2 saat içinde ( sancılar normal sancı gibi gidip geliyordu)
Her ikisi sunı sancıyla oldu ama ikiside farklıydı .
İlkinde nefesimi kesti biraz dursada nesef alsam diyordum.
İkincisinde sancı geldi , gitti biraz nefes aldım sonra tekrar sancı geldi. Daha güzel geçti .
Yani ikiside sunı sancıyla oldu ama farklıydı . Kişiden kişiye değişiyor sanırım . Benim acılmam çok güzel hızlı ilerliyor o yüzden fazla zorlanmadım
İnşallah sizinde güzel geçer ama korkmayın sakın . Her türlü o sancı olucak