Bebişkolar ultrasondaki kilolarda doğmuyorlar hiç altı ya üstü oluyor genelde. Benim ilk doğumda dr 3600 dedi. bebek 4550 doğdu. Yani iri olduğu için artık günü geçiyordu ama normal gelmedi zırto suniyle başlatmıştık doğumu saatlerce çektim yine açılma olmadı gelmedi . Mecbur sezaryene alındım 10 saat sonrasında. Diyeceğim o ki bebişko karar veriyor, kilolu bi bebekse de asla sezaryanı zorlama derim. Tecrübeyle sabit :)